benia

jestem w 18 tygodnu ciazy i nie czuje jeszcze ruchow dziecka

2011-07-16 15:02:23
Tagi
Brak tagów, bądź pierwsza!



Odpowiedzi

baassiiaa (2011-07-16 15:07:46)

no i co??? niektóre mamy po20 tyg dopiero czują, ja miałam to szczęście że już ok 17 czułam :) nic się nie martw, ten moment nadejdzie

veecky (2011-07-16 15:11:01)

Ja pamiętam, że byłam w 20 tyg na usg 3/4d i nie czułam. Byłam zdziwiona, że dziecko tak się rusza a ja nie czuję. Poczułam jakieś 2-3 tyg później.

paola80 (2011-07-16 15:12:00)

spokojnie nie zawsze sie czuje ruchy dzidzi w tych tyg ja pierwsze ruchy poczulam w 23 tyg ciazy tak wiec spokojnie za niedlugo i ty poczujesz swoje malenstwo:))

filka25 (2011-07-16 16:04:29)

ja w 20tc miałam usg i tez widziałam jak wierzga a tego nie czułam mimo że brzuch już dawno było widać. ja mam łożysko z przodu i lekarz tłumaczył że to główny powód :D

ewika89 (2011-07-16 16:09:59)
ja w 20tc miałam usg i tez widziałam jak wierzga a tego nie czułam mimo że brzuch już dawno było widać. ja mam łożysko z przodu i lekarz tłumaczył że to główny powód :D
Miałam tak samo;) A pierwsze ruchy poczułam dopiero w 22 tygodniu.
katita (2011-07-16 16:14:56)

ja poczulam dopiero w 21 tc

ang3la (2011-07-16 16:35:10)

ja poczulam w 19 tc, w pierwszej ciąży mozesz poczuc nawet pozniej

polcia83 (2011-07-16 17:35:38)

W pierwszej ciąży poczułam ruchy ok 21 tygodnia.. masz jeszcze czas nie martw się napewno poczujesz juz niedługo:)

<konto zablokowane> (2011-07-16 18:04:57)

Ja poczułam w 26 dopiero.Nie masz się czym martwić narazie,skoro lekarz nic nie mówi to wszystko jest ok.

akjam (2011-07-16 19:39:14)

ja tez prawie 19 tydz i nic :( nie martwie sie ale strasznie nie moge sie doczekac jakiegos myziania w brzuszku

Shoutbox

Zaloguj się lub załóż konto, aby móc uczestniczyć w rozmowach na czacie.

 
REKLAMA
 
 

Gorące / Najlepsze pytania

Czy ubrałabyś dziecko w rzecz używaną?
Data: 2014-04-14 09:34:17 | 78 odpowiedzi

Kiedy dostalaś pierwszą miesiączke ?
Data: 2014-04-14 16:00:21 | 73 odpowiedzi

Gdybyś miała wybrać imię dla dziewczynki, ale tylko z tych
Data: 2014-04-12 16:51:35 | 72 odpowiedzi

Jakie byście dali imię dla swojej córeczki
Data: 2014-04-10 14:20:45 | 69 odpowiedzi

Gdzie na dzień dzisiejszy mieszkasz?
Data: 2014-04-15 12:10:40 | 68 odpowiedzi

Najnowsze pytania

Ile powinien jesc noworodek?
Data: 2014-04-17 15:39:37
Wiadomo, ze na żądanie ale ile mniej więcej mleka z piersi + ewentualnie do tego mm? Moja woła dosłownie co chwilę i ciągle ma mało i nie chce spać...
Czy to mogą być początki ząbkowania ?
Data: 2014-04-17 15:12:56
Od 4 dni mały strasznie się ślini ma czerwone krostki naokoło ust gryzie wszystkie zabawki i rączki jak już przyśnie to podgląda i po 10-20 min wstaje czasami z wielkim płaczem a czasami uśmiechnięty .Za 9 dni kończy 4 miesiące czy to...
Więcej pytań »

Najnowsze wpisy w klubach

wiem co jem
Dodała klaudia2905
Data: 2014-04-17 15:20:59
Na święta jadę do mojego szwagra, który prócz piwka robi także swój własny chleb na... więcej »
..czerwcowki/lipcowki 2014..
Dodała edytagrzywacz
Data: 2014-04-17 15:17:12
dziewczyny mam pytaniejaki proszek i plyn do prania polecacie dla maluszka?? więcej »
wiem co jem
Dodała pauli29
Data: 2014-04-17 15:10:01
DOM89 a masz moze przepis na chleb na zakwasie no i na zakwas. Bo ja szukam zakwasu wsrod moich znajomych i znalezc nie moge. więcej »
Wszystkie kluby »
 
 
Najlepsze aplikacje edukacyjne dla dzieci - Kinderapps.pl Niespodzianka.pl! Pinka.pl - zbieraj, kolekcjonuj, dziel się Wypytaj.pl - twój internetowy wywiad 1 na 1. Odpowiadaj na pytania znajomych, zadawaj pytania przyjaciołom. Fotografia ciążowa, sesja ciążowa foto, zdjęcia ciążowe

skracająca się szyjka? - pomóżcie, błagam;(

Dziewczyny, kończę 25tc.

Rano musia... Czytaj »
Poka