• żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
avatar

szyjka macicy w kilkudniowej ciazy

meganthree |
2011-09-27 10:45
|
vote-up

Dobre pytanie

Słabe pytanie

Szczegóły
vote-down

Dziewczyny badacie sobie szyjke macicy?
Jak to jest? ja powiem szczerze ze badalam i badam i tak sie zastanawiam jak to interpretowac. Przed owu jest twarda zamknieta nisko w dni plodne wyzej otwarta miekka. Teraz skonczyly sie dni plodne juz kilka dni temu wedlug obliczen a ona jest wysoko jakby delikatnie otwarta i srednio miekka (nie moge sie zdecydowac czy twarda czy miekka) Jaka u was byla szyjka na poczatku ciazy mowa o kilku pierwszych dniach (5 dzien od zaplodnienia) Juz z tego wszystkiego zrobilam dzis test (ktory zekomo od 6 dnia ciazy ja wykrywa) wiem za wczesnie ale zrobilam bo wytrzymac juz nie idzie:-) No i wyszedl negatywnie... Jutro powtorze jak sadzicie jesli bylabym w ciazy to pokaze sie druga krecha tak jak pisza w ulotce ze juz w 6 dniu od zaplodnienia??:) Dodam tylko ze cykle mialam 28 dniowe ale ostatnia @ spoznila mi sie 4 dni wiec tez nie wiem jak z ta owu dokladnie bylo w tym miesiacu...:( Kurcze powiedzcie mi jak to u was z ta szyjka i z testami:) z gory dzieki:):D

TAGI
Brak tagów, bądź pierwsza!

Odpowiedzi

(2011-09-27 10:48:54) cytuj
w 6 dniu od zaplodnienia??

a nie w 6 dniu po spodziewanej miesiączce?

na badaniu szyjki kajkapol zna się dobrze jak uda Ci się ją dorwać to na pewno pomoże :)
(2011-09-27 10:50:41) cytuj
w 6 dniu od zaplodnienia??

a nie w 6 dniu po spodziewanej miesiączce?

na badaniu szyjki kajkapol zna się dobrze jak uda Ci się ją dorwać to na pewno pomoże :)
W ulotce jest napisane ze w 6 dniu od zaplodnienia... oszaleje:)
(2011-09-27 11:29:55) cytuj
w tak wczesnej nawet jesli ciazy to nawet gine ci nic na 100pr nie powie bedzie kazal czekac zrobic test i isc na usg
(2011-09-27 12:04:06) cytuj
Test moze wyjsc juz pozytywny 6 dni po zaplodnieniu:)Osobiscie to przerobilam rowno rok temu..choc wtedy druga kreseczka wyszla bladziutka...
(2011-09-27 12:14:26) cytuj
Moja szyjka tydzień przed miesiączką była już baardzo miękka i to był dodatkowy objaw, który mnie upewniał,że jestem w ciąży. Co do testów-mi nie wychodziły.A dniu, w którym odebrałam wynik beta hcg = 796,6 kupiłam specjalnie test domowy i kreska wyszła ledwo do zauważenia...Chcę zauważyć, że czułość testu jest od 25 a mój poziom był 796 i wyszła blada kreska!!!
(2011-09-27 13:33:22) cytuj
Nie wiem czy jest sens robić tak wcześnie, ja zrobiłam 8 dni od owulacji ale niestety zarodek nie rozwijał się prawidłowo i bardzo szybko poroniłam. A już się cieszyliśmy, mimo iż byłam krótko po porodzie... Czasem lepiej nie wiedzieć i poczekać do momentu gdy pęcherzyk się zagnieździ.
Idź na beta hcg z krwi, będziesz widziała wyraźnie, czy jesteś w ciąży czy nie i w którym tyg.
(2011-09-27 17:36:45) cytuj
Jeżeli "wykrywasz" dni płodne na zasadzie obliczeń, to możesz się pomylić. Cykl może się nagle wydłużyć i być może dopiero teraz masz dni płodne stąd szyjka nadal otwarta. Nie wiem natomiast jak jest z szyjką w ciąży.

Podobne pytania