Bóle podbrzusza i w dole pleców

2011-02-14 21:01:22
Od jakiegoś tygodnia/dwóch mam właściwie codziennie bóle podbrzusza i w dole pleców (coś podobnego do bólu korzonek, ale nie tak silne). Nie występują przy tym żadne skurcze, więc póki co nie panikuję. Wcześniej też bolało mnie podbrzusze (podobnie jak na miesiączkę), ale po 1. nie tak mocno, a po 2. nie bolały przy tym plecy. Dzisiaj w nocy bolało mnie o wiele mocniej niż w ciągu dnia, ale gdzieś po 10 minutach przeszło. Zastanawiam się, czy Wy też miałyście coś takiego i czy to coś oznaczało czy tak po prostu w ciąży bywa i już?
Dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam :)
Tagi

bóle

  

podbrzusza

  



Odpowiedzi

<konto zablokowane> (2011-02-14 21:04:13)

Zapomniałam dodać, że jestem w 35tc i 4dniu :)

katita (2011-02-14 21:06:56)

mnie plecy narazie nie bola (no chyba ze przesadze ze spacerem albo sprzataniem) ale bol podbrzusza (zreszta juz wiesz,bo to o tych bolach pisalam w naszym klubie)mam caly czas (czesto najmocniej boli mnie w nocy)i do tego wlasnie od paru dni mam tez bole krocza (slynne klucia)i z dnia na dzien sa silniejsze...
Ja mysle ze to jak najbardziej normalne wkoncu to juz koncowka

angela202 (2011-02-14 21:15:06)

ból pleców? mhm... ja jak miałam ból podbrzusza promieniujący bardziej na krzyze to skracała mi się szyjka macicy. i to bolało oj bolało.

<konto zablokowane> (2011-02-14 21:19:04)

no właśnie Angela też mi tak promieniuje na plecy (dokładnie- na dół pleców, właśnie te okolice krzyżowe). Kurde, mam nadzieję, że nic się nie dzieje, bo to troszkę za wcześnie. Jutro mam wizytę, ale dopiero o 20.30, więc wolałam najpierw spytać tutaj, bo troszkę zaczynałam się denerwować tymi bólami.

angela202 (2011-02-14 21:26:46)

to jak na moje oko skraca ci się szyjka macicy:) ale wiesz to nic takiego strassznego. wypoczywaj, oszczedzaj się, nie chodź za duzo bo to najbardziej pogłebia skracanie się szyjki:)

katita (2011-02-14 21:38:30)

Patrycja my juz jesyesmy w 36 tc a Angela w 38...teraz to juz sie wszystko moze zdazyc,nie martw sie,jutro lekarz napewno zbada Ci szyjke i powie co i jak...

annam88 (2011-02-15 08:57:25)

ostatnio mam takie wrazenie jakby ktos w srodku grzebal mi czyms na samym dole:) czuje ze sie przekrecila, ale kregoslup boli mnie rowno z tymi ruchami takie dzgniecia... az czasami mam lezki w oczach tak mnie dzga i odrazu boli z kregoslupem. i to tez mam od niedawna.

piemarta (2011-02-15 15:35:59)

a ja jestem w 3o tygodniu i bóle plecó dokuczają mi już od dłuższego czasu, teraz czasami zdarzają sie bóle podbrzusza, też się trochę martwię ale mam nadzieję że to nic powaznego.

Shoutbox

Zaloguj się lub załóż konto, aby móc uczestniczyć w rozmowach na czacie.

 
REKLAMA
 
 

Gorące / Najlepsze pytania

Czy ubrałabyś dziecko w rzecz używaną?
Data: 2014-04-14 09:34:17 | 82 odpowiedzi

Kiedy dostalaś pierwszą miesiączke ?
Data: 2014-04-14 16:00:21 | 76 odpowiedzi

Gdybyś miała wybrać imię dla dziewczynki, ale tylko z tych
Data: 2014-04-12 16:51:35 | 75 odpowiedzi

Gdzie na dzień dzisiejszy mieszkasz?
Data: 2014-04-15 12:10:40 | 72 odpowiedzi

Imię Miron dla chłopca - podoba Ci się?
Data: 2014-04-15 23:19:55 | 65 odpowiedzi

Najnowsze pytania

czy waszym dzieciom przy ząbkowaniu wyskakiwały krostki wokół ust?
Data: 2014-04-18 12:31:40
bo małej parę powyskakiwało, ale nie wiem, czy to jest związane z ząbkowaniem...
Tanie i szybkie w wykonaniu ciasto
Data: 2014-04-18 12:21:55
Mam ochote na jakieś ciasto, macie fajny przepis na tanie ciasto? Najlepiej żeby nie schodziło się ze zrobieniem jego pół dnia :)
Sprzedam Spódniczki - Sukienki Tutu
Data: 2014-04-18 11:39:58
Zapraszam na moje aukcje na allegro: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=34089610 wkrótce więcej nowości. Wszystkich zainteresowanych zapraszam na mój fanpage facebook https://www.facebook.com/itmisiabela
Więcej pytań »

Najnowsze wpisy w klubach

..czerwcowki/lipcowki 2014..
Dodała mama4412
Data: 2014-04-18 11:41:09
mamamoniki to duzo zdrowka dla was;* niech dzidzia posiedzi jeszcze pare tygodni w brzucholku;* więcej »
Sierpień 2013
Dodała ewka1990
Data: 2014-04-18 11:33:09
Marcel już od kilku dni raczkuje :) Nim się obejrzę już w kuchni albo łazience tak szybko zasuwa   a... więcej »
..czerwcowki/lipcowki 2014..
Dodała edytagrzywacz
Data: 2014-04-18 11:14:17
Ja również życzę dużo zdrowia przede wszystkim. Odpoczywaj, leż zdrówko dzidzi najwazniejsze. My... więcej »
Wszystkie kluby »
 
 
Najlepsze aplikacje edukacyjne dla dzieci - Kinderapps.pl Niespodzianka.pl! Pinka.pl - zbieraj, kolekcjonuj, dziel się Wypytaj.pl - twój internetowy wywiad 1 na 1. Odpowiadaj na pytania znajomych, zadawaj pytania przyjaciołom. Fotografia ciążowa, sesja ciążowa foto, zdjęcia ciążowe

skracająca się szyjka? - pomóżcie, błagam;(

Dziewczyny, kończę 25tc.

Rano musia... Czytaj »
Poka