Brazowe plamienie 36/37 tydzien ciazy...

2012-01-03 12:30:13
Witam przed chwila znalazlam na wkladce brazowy jakby hmm uplaw ? Nie wiem jak to okreslic - w kazdym razie na pewno w kolorze jasnego brazu - co to moze byc ? Czy to juz czop ? Nie mam skurczy,brzuch przed pojawieniem sie plamy co prawda bolal podobnie jak na miesiaczke,teraz jednak juz nie boli.Ruchy mam normalnie i czuje sie ok tylko to plamienie - gesta konsystencja bezzapachowa i jednokolorowa. Czy ktorasx z Was miala cos takiego ? I czy zaczekac bo czytalam w necie ze pod koniec ciazy moga wystapic takie plamienia,czy natychmiast jechac na ip?
Tagi
Brak tagów, bądź pierwsza!



Odpowiedzi

sea29 (2012-01-03 12:42:49)

moze szyjka sie rozwiera stad plamienia...

mrskatmur (2012-01-03 13:50:31)

W takich sprawach najlepiej skontaktowac sie z lekarzem lub faktycznie IP dla spokoju sumienia

<konto zablokowane> (2012-01-03 16:44:31)

wszystko ladnie pieknie,a czy ktos miala taka sytuacje ? Bardziej chodzi mi o odpowiedzi doswiadczonych dziewcxzyn a nie tych ktore za w poczatkowej fazie pierwszzej ciazy...

emilena (2012-01-03 17:09:31)
wszystko ladnie pieknie,a czy ktos miala taka sytuacje ? Bardziej chodzi mi o odpowiedzi doswiadczonych dziewcxzyn a nie tych ktore za w poczatkowej fazie pierwszzej ciazy...
Jedź do szpitala najlepiej, to już końcówka więc różnie może byc
justyna8411 (2012-01-03 18:24:36)

ja bym poczekała aż sytuacja się rozwinie,jak plamienie nie ustanie,pojechałabym sprawdzić,ale może to faktycznie od rozwierania się szyjki,jak czujesz ruchy ,nic Cię nie boli,poczekałabym,mnie tak zaczął się poród od plamień tylko czerwonych w piątek a urodziłam w niedzielę,pojechałam do szpitala a tam i tak nic ze mną nie robili,kazali czekać,teraz pojechałabym w niedziele (w moim przypadku oczywiście:))powodzenia

mrskatmur (2012-01-03 19:04:47 - edytowano 2012-01-03 19:22:48)

Droga iskierko moja odpowiedz jest odpowiedzia doswiadczonej osoby jesli chodzi o ciaze. Mam 2 dzieci (naturalny porod i cesarka) i poronienie w 23 tyg ciazy na poczatku 2011 roku wiec uwierz mi ze nie wypowiadam sie jak nie mam nic do powiedzenia.

Shoutbox

Zaloguj się lub załóż konto, aby móc uczestniczyć w rozmowach na czacie.

 
REKLAMA
 
 

Gorące / Najlepsze pytania

Czy ubrałabyś dziecko w rzecz używaną?
Data: 2014-04-14 09:34:17 | 78 odpowiedzi

Kiedy dostalaś pierwszą miesiączke ?
Data: 2014-04-14 16:00:21 | 73 odpowiedzi

Gdybyś miała wybrać imię dla dziewczynki, ale tylko z tych
Data: 2014-04-12 16:51:35 | 72 odpowiedzi

Jakie byście dali imię dla swojej córeczki
Data: 2014-04-10 14:20:45 | 69 odpowiedzi

Gdzie na dzień dzisiejszy mieszkasz?
Data: 2014-04-15 12:10:40 | 68 odpowiedzi

Najnowsze pytania

Zastepczy zespol munchausena.. Dla mam o mocnych nerwach
Data: 2014-04-17 18:30:51
http://www.youtube.com/watch?v=Xy9dsMJ5sZM
jestem przeziębiona, jak uchronic dziecko przed zarażeniem??
Data: 2014-04-17 18:24:42
wczoraj przewiało mnie troche na rowerze... dzis leci z nosa jak z kranu, non stop kicham i juz powoli czuje jak mnie rozkłada.... jak uchronic małego zeby sie nie zaraził?
suche wafle- podajesz dziecku
Data: 2014-04-17 17:59:04
suche albo np. z dzemem
Więcej pytań »

Najnowsze wpisy w klubach

..czerwcowki/lipcowki 2014..
Dodała adzka89
Data: 2014-04-17 18:28:27
Ja używam gaga z tesco to jest marki polleny. Byłam u lekarzza,  babka zle mi podała datę, nie miał ja mnie... więcej »
czekamy na dzidzie marzec 2014
Dodała godi21
Data: 2014-04-17 17:50:39
Jestesmy po szczepieniu skojarzonym 6w1 i jak na razie Staś od wczoraj jest spokojny. Kompletne nic sie nie dzialo,... więcej »
czekamy na dzidzie marzec 2014
Dodała godi21
Data: 2014-04-17 17:41:14
Piersia + butla mm na noc :) więcej »
Wszystkie kluby »
 
 
Najlepsze aplikacje edukacyjne dla dzieci - Kinderapps.pl Niespodzianka.pl! Pinka.pl - zbieraj, kolekcjonuj, dziel się Wypytaj.pl - twój internetowy wywiad 1 na 1. Odpowiadaj na pytania znajomych, zadawaj pytania przyjaciołom. Fotografia ciążowa, sesja ciążowa foto, zdjęcia ciążowe

skracająca się szyjka? - pomóżcie, błagam;(

Dziewczyny, kończę 25tc.

Rano musia... Czytaj »
Poka