• żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona

Dziewczyny Mam pytanie pomocy co robić

aldona31 |
2011-12-02 18:53 (edytowano 2011-12-02 19:57)
|
vote-up

Dobre pytanie

Słabe pytanie

Szczegóły
vote-down

dziewczyny od kilku dni mam wysypkę pod piersiami i na brzuchu ,i bardzo swędzi .wygląda to jak pokrzywka lub jakieś uczulenie ,a nie wiem co to jest moze byc po tabletkach ktore bralam wczesniej na cisnienie .pokazywalam mojej lekarce .ale ona mowila ze to moze byc po tych tabletkach..

Czy nie zaszkodzi dziecku :(DUNIA POZDRAWIAM WAS KOCHANI ,

TAGI
Brak tagów, bądź pierwsza!

Odpowiedzi

(2011-12-02 18:59:29) cytuj
  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona

marta79lada

NO TU BY RACZEJ LEKARZA ZAPYTAĆ TRZEBA. RACZEJ TRUDNO TAK OSZACOWAĆ CO TO ZA WYSYPKA I CZY ZASZKODZI CZY NIE ... ŻYCZĘ ZDRÓWKA I RADZĘ UDAĆ SIĘ DO LEKARZA.
(2011-12-02 19:06:21) cytuj
  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona

akjam

Pewnie teraz nie zaszkodzi puki nie karmisz piersia ale musisz to pokazac lekazrowi i jak najszybciej sie za to wziasc bo jak sama wiesz my w ciazy niewiele specyfikow mozemy uzywac wiec lekarz moze miec problem z dobraniem masci,tabletek na twoja wysypke a zanim poeksperymentuja i cos zadziala moze potrwac.a moze bys sprobowala krochmalu? podobno to dobry srodek na rozne wysypki a nie sadze aby zaszkodzil..moglabys np robic sobie tym oklady..
(2011-12-02 19:58:58) cytuj
  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona

aldona31

bylam u lekarki ,mojej pokazywalam jej ,ale ona mowila ze to moze byc po tabletkach ktore bralam wczesniej .

Podobne pytania