• żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona

jak wywolac porod??

kasia21 |
2010-05-21 16:50
|
vote-up

Dobre pytanie

Słabe pytanie

Szczegóły
vote-down

ja juz jestem dwa dni po terminie chcialabym juz urodzic koncowki ciazy sa dla mnie takie ze nie moge doczekac sie swojego skarba chcialabym juz go przytulic poradzcie cos??

TAGI

czym

  

jak

  

poród

  

porodu

  

przyspieszenie

  

przyspieszyć

  

wywołać

  

wywołanie

  

wywołuje

  

Odpowiedzi

(2010-05-21 18:56:58) cytuj
  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona

gosia87

Nie martw sie 2 dni to jeszcze nic takiego a jak bedzie taka koniecznosc to lekarz bedzie wiedzial kiedy ma wywolac porod.
(2010-05-21 19:05:37) cytuj
  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona

angela891

umyj okna posprzataj dom zmecz sie moze cos sie zacznie moje kolezanki tak robily i podzialalo:)
(2010-05-21 20:12:56) cytuj

Dwukrotnie wywolywalam porod (drugi i trzeci) pijac koktajl poloznych (olej rycynowy, sok morelowy, mus migdalowy i gazowana woda mineralna). Kilka godzin pozniej trzymalam swoje corki w ramionach. Oczywiscie stosowalam te metode za wiedza i zgoda mojej poloznej i ginekolog prowadzacej obydwie ciaze. Oprocz tego lekarka doradzala mi kapiele z dodatkiem olejku rozmarynowego i od 37. tc pilam napar z lisci malin, ktory mial za zadanie zmiekczyc szyjke macicy. To tyle z metod wywolujaco-ulatwiajacych porod.

Sex, bieganie po schodach, sprzatanie i co tam jeszcze - u nas nie przyniosly zadnych rezultatow. 

(2010-05-21 21:09:51) cytuj
sorry ale dla mnie to jest dosc smieszne..wywolac porod haha..kazde kobieta jest inna i jeej ciaza takze..jesli czekalas 40 tyg to i powinnas juz wytrzymac nawet tydzien wiecej..wkoncu tyle jest dozwolone..pozniej termin szpital i porod...spokojnie dasz rade nie kombinuj..wiem jak to jest bo to jest moja druga ciaza ale jak tyle czasu wytrwalas dasz rade i z tymi kilkoma dniami..pozdro
(2010-05-21 23:13:54) cytuj
  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona

filka25

ja też uważam że co ma być to będzie i nie należy ryzykować ze coś zaszkodzi. dasz radę. lepiej zostaw naturze to skomplikowane zadanie :)
(2010-05-21 23:40:19) cytuj
  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona

patr89ycja

2 dni po terminie to jeszcze nie dużo, maluszkowi moze jest dobrze tam w brzuszku :)

Czekaj cierpliwe o zobaczysz ze za kilka dni sie zacznie :)

No moze ten wspomniany seks coś da...

 

(2010-05-22 10:02:33) cytuj
  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona

werma85

U MNIE NIE POMOGŁO NIC- SEX, SPRZATANIE, LISCIE MALIN I WIESIOŁEK...NIC. dOPIERO SZPITAL:) JAK SIE MALUSZEK ZAPRZE TO NIC NIE ZROBISZ:)

Podobne pytania