• żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona

Karta chipowa NFZ.

agatka89 |
2011-07-21 16:25
|
vote-up

Dobre pytanie

Słabe pytanie

Szczegóły
vote-down

Hej mamuśki. Mam pytanko,może głupie ale nie orientuje sie. Gdzie wyrabiałyście tą dyskietke dla swoich dzieciaczków, którą potrzeba do lekarza. Mój syncio kończy zaniedługo 6 miesiąc a do 6 miesiąca powinno sie ją mieć (tak przynajmniej mi mówiono). Aż wstyd sie przyznac ale całkiem mi to z głowy wyleciało, bo nie chodzimy po lekarzach - synus zdrowy,jedynie na szczepienia ale do tej pory książeczka wystarczyła. Tak więc nie myślalam o tej karcie, na początku wciąż coś do załatwiania było aż wkońcu wyleciało mi to z głowy. Jestem już z tego cała głupia. Mieszkam na śląsku i kompletnie nie wiem gdzie sie wybrac każdy gada co innego gdzie to jechać wyrobić gdybym miała wszystko objechac to brakło by mi chyba tygodnia, biorąc pod uwagę że jeszcze wszędzie kolejki. I jak długo na nią czekałyście? Z gory dziękuje. Pozdrawiam :***

TAGI
Brak tagów, bądź pierwsza!

Odpowiedzi

(2011-07-21 16:29:26 - edytowano 2011-07-21 16:32:12) cytuj
  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona

aneta31

Kochana w NFZ danego miasta,ja czekałam tydzień na nią.Nie musiałam nic pokazywać(chyba tylko akt urodzenia)a resztę dokumentów jakieś tam druki zakład wysłał.

Mieszkasz na śląsku-nie wiem dokładnie ja mam rejon NFZ w Piotrowicach-na skrzyżowaniu między Lidlem a LECLERC-nie wiem
jak się pisze:)ul.Jankego

Ty jesteś z Rudy śląskiej więc pewnie ten cię nie tyczy!!!!oddział.
(2011-07-21 16:34:05) cytuj
  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona

aneta31

Wow w Opolu takiego czegoś nie ma
Bo wy agula bardziej już pod Niemcy podchodzicie:)
(2011-07-21 16:35:07) cytuj
Wow w Opolu takiego czegoś nie ma
Bo wy agula bardziej już pod Niemcy podchodzicie:)
tzn? jestesmy zacofani? :P
(2011-07-21 16:37:06) cytuj
  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona

aneta31

Wow w Opolu takiego czegoś nie ma
Bo wy agula bardziej już pod Niemcy podchodzicie:)
tzn? jestesmy zacofani? :P
Aż od razu zacofani NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE chyba bardziej poukładani bo wiesz u nas każdy dokument w innym urzędzie i aż krew człowieka zalewa jak ma coś załatwiać papierkowego.
A tak z ciekawości gdzie wyrabiacie karty chipowe do lekarza?
(2011-07-21 16:39:51) cytuj
  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona

agatka89

Agula to ja nawet nie wiedzialam ze u Was nie ma takich pierdółek :P hihi ale fajnie macie :D
(2011-07-21 16:40:31) cytuj
u nas to tylko z ksiazeczka zdrowia dziecka a dorosli bez niczego aczkolwiek wymagaja jeszcze ksiazeczki rumowskie ale ja mam to gdzies
(2011-07-21 16:40:44) cytuj
  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona

aneta31

Chyba pod Gliwice będziesz podchodziła.
(2011-07-21 16:42:03) cytuj
  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona

agatka89

Zgadzam sie z Toba Aneta. U nas to wszystkiego sto i z wszystkim gdzie indziej trzeba biegac wszedzie kolejki itd:/ yhhh...


Ps. Anetko dziekuje za odpowiedz bede musiala wyczytac gdzie u Nas jest ten NFZ i musze jak najszybciej jechac tam. Mam glupie przeczucie ze u Nas bedzie sie dluzej czekac, heh
(2011-07-21 16:43:16) cytuj
  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona

agatka89

No wlasnie mysle, nie wiem czy Gliwice czy Katowice :/ Raz słyszalam ze tam gdzie sie dziecko urodzilo... Ja rodzilam akurat w Gliwicach. No i badz tu madra :/ yhh

Podobne pytania