anna89

bóle podbrzusza w czwartym miesiącu ciąży - groźne czy nie?

2012-05-21 17:20:17
Jestem w 15 tygodniu ciąży, od 4 dni odczuwam niepokojące bóle po obu stronach podbrzusza, mniej więcej na wysokości jajników. Nie są to bóle jak przy miesiączce, to takie tępe rwanie które nasila się i samoistnie przechodzi. Nie jest to ból nie do zniesienia po oprostu ból odczówalny. Czy powinnam się martwić ??
Tagi
Brak tagów, bądź pierwsza!



Odpowiedzi

ellie2007 (2012-05-21 17:22:17)

Tez tak mialam w tym samym czasie i przeszlo wiec chyba normalne

justi24 (2012-05-21 17:23:25)

wedlug mnie to macica sie rozciaga i temu boli

martunia85 (2012-05-21 17:27:01)

wlasnie mialam podobne bole kilka dni temu i zadzwonilam az do gina bo tez plecy mnie przy tym zaczynaly bolec kazal sie nie martwic ze naprzelomie 4/5m macica sie unosi i to wywoluje ten bol oraz wizadla sie rozciagaja... bolalo caly dzien a na drogi dzien juz bylo dobrze

anna89 (2012-05-21 17:27:50)

Dzięki dziewczyny uspokoiłam się, bo już mnie mąż nazywa hipochondryczką ;p

nelly85 (2012-05-21 17:31:08)

ja z własnego doświadczenia powiem Ci że nie ma co bagatelizować żadnych bóli.. i tłumaczyć sobie że coś się rozciąga itp.. też myślałam że moje są normalnością w ciąży a potem się okazało że szyjka się skracała i teraz ciągle leżę w szpitalu.. mądry Polak po szkodzie. gdybym od razu zareagowała nie musiałabym 1/3 ciąży spędzać w szpitalu.. ;/więc radzę Ci od razu powiedzieć lekarzowi i niech Cię zbada ginekologicznie nim potem będziesz żałować.

annan (2012-05-21 17:52:23)

Ja mam tak przez cały czas, nie wiem czy normalne czy nie(byc może macica się poszerza) ale jeżeli Cie to niepokoi to po prostu warto zapytać lekarza.. mnie osobiście takie bóle nie bóle nie stresują..

mroweczka78 (2012-05-21 18:13:24)

Miałam podobnie, pytałam położną o to "ciągnięcie" w jajnikach i mówiła, że to normalne.

lokata (2012-05-21 18:31:23)

mialam tak samo,a w 17tyg to gdzies pod zebrami rwanie:) przejdzie:)

go86nia (2012-05-21 19:34:19)

U mnie również pojawiły się takie bóle całkiem niedawno i po rozmowie z lekarzem uspokoił mnie, że wszystko jest w porządku. Powodem jest rozciągająca się macica. Także nie masz się co na zapas denerwować. A gdyby coś Cię zaniepokoiło to po prostu idź szybciutko do lekarza:))

anna89 (2012-05-21 20:03:48)

Byłam dostałam Lactulose do picia ,bo może to być zapchane jelito bo mam straszne zaparcia :(

Shoutbox

Zaloguj się lub załóż konto, aby móc uczestniczyć w rozmowach na czacie.

 
REKLAMA
 
 

Gorące / Najlepsze pytania

Kiedy dostalaś pierwszą miesiączke ?
Data: 2014-04-14 16:00:21 | 71 odpowiedzi

Czy ubrałabyś dziecko w rzecz używaną?
Data: 2014-04-14 09:34:17 | 71 odpowiedzi

Gdybyś miała wybrać imię dla dziewczynki, ale tylko z tych
Data: 2014-04-12 16:51:35 | 71 odpowiedzi

Gdzie na dzień dzisiejszy mieszkasz?
Data: 2014-04-15 12:10:40 | 66 odpowiedzi

Jakie byście dali imię dla swojej córeczki
Data: 2014-04-10 14:20:45 | 65 odpowiedzi

Najnowsze pytania

Ciasto - pieczesz czy kupujesz?
Data: 2014-04-16 14:49:44
Tak - pieke Nie - kupuje
Więcej pytań »

Najnowsze wpisy w klubach

Sierpnióweczki 2014 :)
Dodała edzia1474
Data: 2014-04-16 15:01:41
Hej dziewczyny co tam u was jak się czujecie ja znów od soboty w szpitalu mam zapalenie pęcherza i przeszło na pochwe... więcej »
Majówki 2013
Dodała 8karo8
Data: 2014-04-16 14:58:11
emil tylko przy meblach, jak gobiorę za rączki to skacze zamiast iśc więcej »
..czerwcowki/lipcowki 2014..
Dodała monisia1407
Data: 2014-04-16 14:35:10
Ja miałam glukoze w tamten poniedziełek cytologie przed ciążą robiłam,Badania na HIV miałam na początku... więcej »
Wszystkie kluby »
 
 
Najlepsze aplikacje edukacyjne dla dzieci - Kinderapps.pl Niespodzianka.pl! Pinka.pl - zbieraj, kolekcjonuj, dziel się Wypytaj.pl - twój internetowy wywiad 1 na 1. Odpowiadaj na pytania znajomych, zadawaj pytania przyjaciołom. Fotografia ciążowa, sesja ciążowa foto, zdjęcia ciążowe

Krepujace pytanie.

Jakies dwa miesiace temu nabawilam sie hemoroida,c... Czytaj »
Poka