• żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
avatar

hej!wykryto u mnie w moczu troche bialka i mam powtorzyc badania ,czy jest to niebezpieczne ?w razie co mam brac jakies antybiotyki.Mialyscie tak?

jugakinia |
2010-07-14 12:14
|
vote-up

Dobre pytanie

Słabe pytanie

Szczegóły
vote-down

TAGI
Brak tagów, bądź pierwsza!

Odpowiedzi

(2010-07-14 13:25:00) cytuj
Odnośnie białka w moczu  może onozwiastować Gestozę czyli zatrucie ciążowe ,a mam pytanie czy masz przy tym podwyższone ciśnienie tętnicze? Jesli chodzi o bakterię w moczu dostaniesz leki nie wiem czy akurat antybiotyk ,ale na pewno urosept lub furagin.
(2010-07-14 13:35:42) cytuj
Bialko w moczu a nawet krew... moga sie pojawic, gdy sie za malo pije. Dlatego pij jak najwiecej, moze antybiotyk wcale nie bedzie potrzebny.
(2010-07-14 13:36:21) cytuj
ja brałam furagin przez tydzień i było OK a miałam białko ponad 20. Mi gin powiedział,ze bialko w moczu moze świadczyc o wczesniejszym porodzie, dlatego tak wazne jest aby co m-c robić badanie  i w razie co szybko interweniować. Nie martw się, dostaniesz leki i będzie OK
(2010-07-16 12:26:48) cytuj
jeżeli tylko bialko w moczu i nic się więcej nie pojawi (bakterie, leukocyty), to myślę, że to nic groźnego niemniej zawsze trzeba sprawdzić. a jak to jednak infekcja układu moczowego, to możesz brać prouro i pij dużo wody, zeby nie odwadniać ogranizmu
(2010-10-06 21:21:36) cytuj
ja miałam w ciąży tylko za dużo bakterii w polu widzenia i za wysokie pH moczu, ale gin kazał mi łykać kapsułki prouro (można w ciąży) i następne wyniki badań były już w porządku.
(2010-11-17 16:02:46) cytuj
Hejka! Ja mam podobny problem,mam białko w moczu i lekarz przepisał mi antybiotyk zeby nie bylo stanu zapalnego bo bakterie tez są. Troszkę sie boję o małego-jestem w 10 tyg. ciąży a na leku napisane jest ze lekarz przepisze go w razie najwiekszej koniecznosci,czy jakos tak:( tym bardziej ze brzuch mnie troszkę pobolewa a własciwie jedna strona...ale doktor mówiła mi ze ta choroba co by mogła sie rozwinąć jest dużo groźniejsza dla dziecka niz antybiotyk...musze byc dobrej mysli.
Pozdrawiam i głowa do góry!

Podobne pytania