• żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona

Dowod osobisty dla dziecka.

ksiezniczkam |
2011-04-17 13:05
|
vote-up

Dobre pytanie

Słabe pytanie

Szczegóły
vote-down

Mam takie pytanko odnosnie dowodu osobistego dla maloletniego, ktory nie ukonczyl 13 r.z.

A mianowicie przy skladaniu dokumentow o wyrobienie dowodu mam zalaczyc wniosek z uzasadnieniem dlaczego chce wyrobic dziecku dowod (rzecz jasna nie mam problemu z uzasadnieniem).
Nie wiem tylko jaka forme stylistyczna takiego pisma mam zachowac?

Czy to ma byc w formie podania - do, kto i co czy poprostu mam napisac na papierze prosze o ....?

Dzieki za wskazowki.

TAGI

dla

  

Dowod

  

dziecka

  

osobisty

  

Odpowiedzi

(2011-04-17 14:15:00) cytuj
  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona

dominika84

jak ja wyrabialam dowod dziecku to dostalam do tego specjalny druk i nie musialam zachowywac zadnej formy stylistycznej-po prostu wypelnialam konieczne pola :)
(2011-04-17 14:21:06) cytuj
  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona

ksiezniczkam

No wlasnie ja tez mam wypelnic standardowy wniosek, tyle tylko, ze mam dolaczyc do niego prosbe,uzasadnienie, dlaczego chce wyrobic dziecku dowod i tak wlasnie sie zastanawialam, w jakiej formie mam napisac ten wniosek, ale doszlam do wniosku,ze napisze to jako podanie i tyle :)
To pewnie i tak tylko i wylacznie urzednicza, nikogo nie interesujaca formalnosc :)
(2011-04-17 14:44:38) cytuj
Wydaje mi się, że najlepiej w formie podania.

Po lewej imię, nazwisko, adres, po prawej data, miejsce. Poniżej po prawej do kogo kierujesz podanie (urząd miasta?), na środku "Podanie o dowód osobisty"

Poniżej piszesz: W imieniu dziecka, które nie ukończyło 13 roku życia, proszę o wydanie dowodu osobistego.


Uzasadnienie: dowód osobisty dla nieletniego jest potrzebny do ....


Z poważaniem
Twoje imie i nazwisko, matka imię dziecka
(2011-04-18 19:08:36) cytuj
  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona

tygrysek

ja napisałabym w formie podania :) Co do dowodu osobistego dla maluszka jesli Ci sie nie pali. To ja czekam do lipca , maja wtedy wejsc nowe dowody z chipami. Wiec juz te kilka miesiecy poczekam. No chyba, ze Ci sie spieszy z wyjazdem czy cos.

Podobne pytania