Tanie wakacje nad morzem? aneta31 |

Słabe pytanie

Szczegóły
vote-down

Mam pytanko dziewczyny,chcemy wyjechać w drugiej połowie lipca na wczasy nad morze.Mam problem ze znalezieniem taniego kampingu,przyczepy itp.taniego!!!Szukałam na necie ale najtańszy koszt za dobę dla 4 osób to 220zł.Czy znacie jakieś fajne miejsce,sprawdzone i tanie?Wymagania:blisko plaża,aneks kuchenny,łazienka.Standard może być niski chodzi o to aby miałam gdzi ugotować i przespać się.

TAGI

Odpowiedzi

(2011-01-30 11:54:52) cytuj
aneta31
donia dzięki wysłałam ci pytanie dot.mojego pytania z góry dziękuję:)
(2011-01-30 11:59:12) cytuj
rika
Dwa lata temu "na pałę" rezerwowaliśmy pokoje w pensjonacie w środę a w czwartek rano wyjechaliśmy :) Było to w Darłowie i było fajnie. Jak się jedzie na wakacje to tylko żeby było gdzie spać. Jedliśmy w mieście, wieczorkiem mieliśmy do dyspozycji balkon z grillem :) było naprawdę fajnie.
Kilka tygodni wcześniej też byliśmy nad morzem i też "na pałę" a jak dojechaliśmy do Gdańska to szukaliśmy w sklepach namiotów :) wyjazd ten był pod namiot do Redy.
Jak byłam młodsza to byliśmy w stegnie. Tam są domki letniskowe. Świetne. Tylko raczej więcej osób musi jechać żeby się opłacało. Nas było 3 dorosłych i 5 dzieci :)
A i jeszcze Jantar. Tam też jest w miarę tanio. Myślę że najlepiej wziąć jakiś pensjonacik.
(2011-01-30 13:03:34) cytuj
mmaja
ja też polecam Jantar, Stegnę no i najtaniej pokoje z aneksami w prywatnych domach :) nie mam konkretnego namiaru bo od dwoch lat nie spedzalismy tam urlopu, a wczesniej przeważnie w necie szukalam na ostatnią minutę kwatery :) w tym roku też planujemy wczasy w Jantarze ale ja bede szukala znowu na ostatnią minute ;)
(2011-01-30 18:43:10) cytuj
My wynajmujemy pokoje 4km od morza (autem to 5-10min),jest to plaża gdzie nie jest tak tłoczno.

A do Darłówka jest 15min i tam juz jest wiele atrakcji i zatłoczone plaże.

Nasza agroturystyka znajduje się w spokojnej okolicy, wśród lasów i łąk, nieopodal jeziora Kopań,najbliższe nadmorskie miejscowości to Darłówko, Wicie oraz Jarosławiec i Ustka.

Dla zwolenników zdrowej żywności mamy do zaoferowania świeże, wiejskie jaja, pyszny miód pszczeli prosto z pasieki oraz owoce prosto z krzewów.

Ponadto oferujemy kontakt ze zwierzętami - posiadamy kozy miniaturowe oraz dwa kuce i inne małe zwierzęta gospodarskie.

A co do pokoi,są duże, świeżo po remoncie, każdy pokój ma łazienkę z prysznicem i TV.

Dla gości jest dostępna kuchnia z pełnym wyposażeniem.

Jeśli macie pytania to proszę pytac :)).
Dla dzieci do 6lat zniżki :).

Zapraszamy!
(2011-01-30 19:20:50) cytuj
Dużo miejsca dla dzieci do zabaw, możliwość grillowania do późnej nocy ;).
Możliwość przyjazdu ze swoim pupilem .

Aaaaa i cena 35zł za dobę/osoba dorosła.

Dobra już dość reklamy więcej pod nr tel 512497085 :).