opakowanie okazjonalne
Opakowania, w XXI wieku z reguły niepozorne zwykłe pudełka lub folie oraz nikt nie zwraca na nie większej uwagi, na co dzień. Jednakże ich funkcja, przeznaczenie i kryteria, które muszą spełnić aby trafić do nas jako do klienta to dość długa i karkołomna droga. Jest dużo rodzajów zapakowań od szablonowych takich jak na przykład: opakowania tekturowe, plastykowe, foliowe oraz o wiele bardziej wymyślnych takich jak: opakowanie okazjonalne, szklane itp. Niegdyś nie przymocowywano do nich tak ogromnej wagi, dziś są ważnym detalem artykułu. Chronią go przed różnymi uszkodzeniami, pełnią funkcje zaciekawienia kontrahenta, zachęcenia go kolorem, strukturą do kupna. Opakowania mimo wszystko pełnią koronny czynnik podejmujący lub kupimy daną rzecz czy tez zrezygnujemy z niej. W następstwie tego także inżynierowie prześcigają się w pomysłach, aby zachęcić oraz zadowolić konsumenta, wolno by pomyśleć tylko normalnym opakowaniem niemniej jednak jak pozostało wyżej zademonstrowane oraz uargumentowane opakowanie z pozoru jedynie gromadzi kluczowy cel zakupu, ma nadzwyczaj obszerne znaczenie.