

2012-08-16 17:36
|
Sprzedałam wózek na aukcji. Wysłałam go kurierem w poniedziałek, zapłaciłam 90 zł! Do dziś nie dotarł do tej dziewczyny, co miała go odebrać. Ona mieszka na końcu Polski ja na początku. Napisała mi e-mailem, że jeśli do jutra go nie będzie to niestety będzie musiał zostać zwrócony do mnie i będe musiała się rozliczyć z nią z tymi pieniędzmi co mi wysłała na konto. Bo ona jutro wieczorem wyjeżdża. Problem w tym, ze ja tych pieniędzy już nie mam bo kupiłam spacerówke. Może mnie teraz tak wykiwać, że musze jej kase zwrócić, bo wózek nie dotarł na czas?
TAGI
Brak tagów, bądź pierwsza!
Odpowiedzi


Podaj jej numer do tej firmy kurierskiej albo sama zadzwon i zapytaj sie co z przesylka i na kiedy bedzie u odbiorcy.
To ze babka nie moze odebrac to juz jej intres jak sobie z tym poradzi.


