Mozesz zadzwonic na customer service i powiedziec ze kurtke kupilas 7tyg temu ale ze jest faulty ze sie pruje itd Ci z customer service powinni ci podac jakis ref number tak bynajmniej jest w zarze inwtedy oddaja ci kase lub daja voucher :)

bylam w tikeju oddac koszule ktora kupilam wczoraj,przede mna kobieta oddawala prezent ktory dostala na swieta,nie miala paragonu wiec korzystajac z okazji zapytalam czy moge oddac kurtke ktora kupilam(nie pamietam kiedy)powiedzialam ze w tamtym m-cu,sprzedawczyni powiedziala ze tak jesli mam cene i metki,myslicie ze dojda do tego ze kurtka byla kupiona z 7tyg temu?i ze nie oddadza kasy?tz oni dadza voucher nie kase ale mi to bez roznicy bo i tak tylko tam sie ubieram,kurtka kosztowala 69.99 i mi sie pruje:/,wiec nie warta tych pieniedzy,dzieki:)acha!oddawala ktoras podobnie jak ja??