2013-04-19 15:37 
        |
         
        
        
    (Do dziewczyn, które/których partnerzy pracowały/li za granicą a mają Polskie konto) Czy były jakiekolwiek problemy z przesłaniem wypłaty przez pracodawcę na konto? A. ma konto walutowe w BZWBK i podał numer konta, kod SWIFT i IBAN, wszystko prawidłowe. A mimo to pieniędzy nadal ani widu ani słychu... Czy może być jakieś inne wyjaśnienie niż to, że pracodawca coś źle wpisuje?
TAGI
            
                                Brak tagów, bądź pierwsza!
                
                    
                                    
        Odpowiedzi
 
				
    
    
 
				
    
    
Nie wiedziałam, że aż tyle... I chyba faktycznie lepiej będzie jak założy tam konto. Nie wiedzieliśmy, że będą takie problemy z tym że ma w Polsce :/ A. pracuje w Holandii.
a kiedy mu niby wysłał te pieniadze ? U mnie maksymalnie szły tydzien .
				
				
					 
				
    
    
 
				
    
    
 
				
    
    
 
            

 
             
             
             
            

 
            