odprawa on-line niemowlaka. (RYANAIR) alicze |
2013-02-09 00:39
|
vote-up

Dobre pytanie

Słabe pytanie

Szczegóły
vote-down

drogie mamy,wlasnie robie odprawe on line ale nie jestem pewna czy dobrze ,robilam to setki razy ale tym razem po raz pierwszy z moim niemowlakiem ,i mam problem.Rezerwujac bilet podalam nazwisko mojego dziecka tzn nazwisko jego ojca ,a przy odprawie automatycznie wskakuje mi moj synek z moim nazwiskiem i nie moge tego zmienic ,czy to jest okej i mam sie nie przejmowac i dokonac odprawy dziecka z moim nazwiskiem czy cos jest nie tak? napewno znajdzie sie tu jakas doswiadczona mama ,prosze o pomoc

TAGI
Brak tagów, bądź pierwsza!

11

Odpowiedzi

(2013-02-09 00:44:29) cytuj
  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
lokata
hmm dziwne bardzo,wogole nie lubie ryanaira wole wizzara,ja tez nie dawno kupilam bilet ale takich cyrkow nie mialam,pytam kolezanki,moze ona cos wymysli i zaraz dam Ci znac
(2013-02-09 00:45:36) cytuj
  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
alicze
dzieki ,to czekam
(2013-02-09 00:48:15) cytuj
  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
lokata
kolezanka tez sie dziwi,i pisze ze wyraznie pisza ze jesli dane nie beda sie zgadzaly z danymi na paszporcie to moga nie wpuscic na poklad,moze sprobuj zadzwonic do nich,bo szkoda kasy i nerwow a potem stresu
(2013-02-09 00:56:48) cytuj
  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
karolcialondyn
hmmm my mamy to samo nazwisko więc nie było problemu.Myślę że kupując bilet "podpiełaś" synka pod siebie dlatego to samo nazwisko Ci wskakuje.Mysle ze syna nazwisko musi byc takie jak ma w paszporcie,beda sprawdzac przy odprawie czy dane sie zgadzaja.Zadzwon na infolinie i spytaj zanim wydrukujesz odprawe, na pewno Ci poradzą co robić i czy to może zostać czy musisz zmienic.
(2013-02-09 00:57:47) cytuj
  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
alicze
no dokadnie jutro bede dzwonic ,juz mam stresa .tak jak mowisz jest podane info ze wszystko musi sie zgadzac i nie moge kliknac ze odpraw kiedy Adas ma zle nazwisko.ale dlaczego tak jest ja rezerwowalam to podowalam dobre nazwiska ?jutro postaram sie to wyjasnic.pozdrawiam i dzieki za odpowiedz.ps tez ich nie lubie ale nie mam wyjscia ,jest najblizej i stosunkowo tanio .
(2013-02-09 01:26:41 - edytowano 2013-02-09 01:29:15) cytuj
  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
pocahontaz
Napewno coś jest nie tak. My latamy Ryanairem i jak do tej pory ja nie zmienilam jeszcze dowodu i posługuje się panienskim nazwiskiem, a na odprawie za każdym razem synek był dopisany ze swoim nazwiskiem - czyli po mężu. Musialas gdzieś błąd zrobić robiąc rezerwację. Innej opcji nie widzę. Sprawdź na mailu na jakie nazwisko dziecku bilet kupiłaś, bo na odprawie online zawsze wyskakuje( przynajmniej powinno) nazwisko na jakie jest zrobiona rezerwacja..
(2013-02-09 01:37:35) cytuj
  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
alicze
Napewno coś jest nie tak. My latamy Ryanairem i jak do tej pory ja nie zmienilam jeszcze dowodu i posługuje się panienskim nazwiskiem, a na odprawie za każdym razem synek był dopisany ze swoim nazwiskiem - czyli po mężu. Musialas gdzieś błąd zrobić robiąc rezerwację. Innej opcji nie widzę. Sprawdź na mailu na jakie nazwisko dziecku bilet kupiłaś, bo na odprawie online zawsze wyskakuje( przynajmniej powinno) nazwisko na jakie jest zrobiona rezerwacja..
no wlasnie w tym problem ze bledu nie zrobilam,nie moglam wpisac nazwiska syna tzn swojego w formie meskiej ,na mailu jest tak samo,nazwisko moje,nigdzie nie jest napisane ze Adas ma nazwisko ojca,a z pewnoscia takie podaam rezerwujac.Mam nadzieje ze to jest kolejna zmiana przewoznika jak np.zmiana ceny biletu niemowlaka czy tez brak oplaty karta
(2013-02-09 02:11:28) cytuj
  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
alicze
Napewno coś jest nie tak. My latamy Ryanairem i jak do tej pory ja nie zmienilam jeszcze dowodu i posługuje się panienskim nazwiskiem, a na odprawie za każdym razem synek był dopisany ze swoim nazwiskiem - czyli po mężu. Musialas gdzieś błąd zrobić robiąc rezerwację. Innej opcji nie widzę. Sprawdź na mailu na jakie nazwisko dziecku bilet kupiłaś, bo na odprawie online zawsze wyskakuje( przynajmniej powinno) nazwisko na jakie jest zrobiona rezerwacja..
no wlasnie w tym problem ze bledu nie zrobilam,nie moglam wpisac nazwiska syna tzn swojego w formie meskiej ,na mailu jest tak samo,nazwisko moje,nigdzie nie jest napisane ze Adas ma nazwisko ojca,a z pewnoscia takie podaam rezerwujac.Mam nadzieje ze to jest kolejna zmiana przewoznika jak np.zmiana ceny biletu niemowlaka czy tez brak oplaty karta
jakbym popenila blad to nazwisko Adama konczylo by sie na 'ska' a jest odmienione z koncowka 'ski' a przeciez oni nie moga zmieniac nazwiska ,nie wiem co jest grane i chyba na dzis sobie odpuszcze ,jutro z ranca zadzwonie do nich i sie popytam...
(2013-02-09 12:47:18) cytuj
  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
roslina28
mialam raz tak samo , nie mam tego samego nazwiska z synem i musiałam dzwonic do nich , zrobili to za mnie zdalenie , musiała,m tylko jeszcze raz wydrukowac bilety i juz było w porzadku .
(2013-02-10 00:29:34) cytuj
  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
lokata
daj znac czy sie udalo rozwiazac problem;)

Podobne pytania