
Zapewne dla wielu z Was jest to oczywista oczywistość...
jak to jest z tą ważnością tego dokumentu? Bo pracodawca dostarcza rmua wedle własnego uznania...i za każdym razem mam wrażenie, że dostaję dokument, który nie jest już ważny. Ostatnio otrzymałam rmua z takimi oto datami i według mnie ono nie jest ważne, ale...
Na druku mam datę (w prawym górnym rogu - zapewne data wystawienia) 08.11.2012, potem pojawia się punkt "VI. zestawienie wypłaconych świadczeń i wynagrodzeń za czas absencji chorobowej oraz rodzaje i okresy przerw w opłacaniu składek" z datą okres od 01.10.2012 do 31.10.2012...a na samym dole dokumentu pisze "okres rozliczeniowy: 102012"...
...i teraz powiedzcie mi Drogie Panie do kiedy ważne jest (było) to rmua?
Odpowiedzi




za każdy miesiąc pracodawca jest zobowiązany dać Ci nową.

agungwe - właściwie wiem, że taki obowiązek w jakimś tam stopniu ciąży na pracodawcy, ale mój ma to chyba gdzieś... jest rmua to jest...jak nie ma to nie ma :)
