UWAGA ! SZCZUR W KASZCE NESTLE ! gabrys2012 |
2013-01-23 16:47 (edytowano 2013-01-23 17:01)
|
vote-up

Dobre pytanie

Słabe pytanie

Szczegóły
vote-down

Nie kupujcie kaszek NESTLE !


https://www.facebook.com/#!/kamila.trojak.5/posts/496518937050900 --- tutaj wiecej zdjec.

TAGI

41

Odpowiedzi

(2013-01-24 15:12:31) cytuj
  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
onyasia84
Mamusiu jedna mama z tego forum(nie jestem pewna,ale chyba kamila) znalazla jakies robale w kaszce mannej.Czy jest to mniejsze zło?Po prostu nie ma co panikowac,tylko lepiej kontrolowac co podaje sie dziecku,bo zachwile znajdziecie cos w produktach BoboVita,Hipp i nie wiem co tam jeszcze jest i wasze dzieci skazane będą na śmierć głodowa,bo w jednej paczce na kilka milionow wyprodukowanych coś znaleziono i żegnam sie na zawsze z ta marką.Nie ma to jak siać panikę.
Zgadzam się z Tobą
A znalazła Majka robala w kaszy jęczmiennej - zwykłej, "dorosłej"
http://40tygodni.pl/akjam/blog/18469,KU-PRZESTRODZE-Larwa-glizda-w-kaszy-jeczmiennej.html
Co do tych robali w kaszach. Pracowalam w dużym markecie i to wlasnie tam zalegly sie robale w takich produktach jak kasze czy maki. To nie przyjeżdzalo od producenta tylko bylo zle przechowywane w marketach. Ale oczywiście nie wiem jak bylo w przypadku tej kaszy. Ja tylko mowie o tym co ja widziałam :/. A co do nestle to jezeli faktycznie cos bylo w srodku to napewno u nich sie to stalo bo przeciesz te opakowania sa szczelnie zamykane a np kasze maja dziurke z tylu a maki sa wiadomo jak zamykane.
(2013-01-24 15:18:08) cytuj
  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
ann2902
Dziewczyna się wycofała, przestała udzielać, pousuwała swoje dane, zdjęcia i zabroniła kopiowania i udostępniania zdjęć - jak dla mnie w tym momencie jest to ściema z tym szczurem. Chciała rozkręcić małą aferkę i się pokazać, ale chyba ją to przerosło, bo urosło na dużą skalę...
Niekoniecznie.

Może ktoś jej doradził, aby wstrzymała się z dalszymi komentarzami do czasu wyjaśnienia sprawy przez sanepid.

Poza tym dziewczyna nie przestała się udzielać. Przed chwilą na FB napisała:
"Podobno sanepid opublikował że to nie był szczur czy mysz więc czekam na wyniki badań . Zobaczymy jak było na prawdę."
(2013-01-24 23:06:14) cytuj
  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
martuszka
ochydne ale to moze sie zdarzyc wszedzie, pracowalam w fabryce i wiem co mowie, nie ma czasu sie poskrobac po dupie a co dopiero skontrolowac czy nie ma dodatkow..
(2013-01-25 13:07:44) cytuj
  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
ekspertnestle1
Z zadowoleniem przyjęliśmy informację z Sanepidu, iż nie znaleziono w badanej kaszce żadnego ciała pochodzenia zwierzęcego.

W pełni rozumiemy zaniepokojenie rodziców dotyczące bezpieczeństwa produktu, który skierowany jest do naszych najmłodszych konsumentów.

Bardzo żałujemy, że zaniepokojona mama nie zdecydowała się na bezpośredni kontakt z naszą firmą w celu wyjaśnienia sprawy. Pozwoliłoby to nam szybciej rozwiać wszelkie obiekcje nie narażając jej i innych rodziców na stres. Sposób w jaki mama podzieliła się zastrzeżeniami co do produktu bez uprzedniego upewnienia się co do zasadności oskarżeń, budzi wątpliwości szerokiej społeczności.

Zapewniamy, że wszelkie zgłaszane sygnały dotyczące produktów Nestlé traktujemy z wyjątkową powagą i troską. Ich bezpieczeństwo i jakość są dla nas bowiem sprawą najwyższej wagi. Nadal w pełni współpracujemy z władzami sanitarnymi w celu jednoznacznego ustalenia czy obiekt jest ciałem obcym, czy jest to zbrylony produkt. Będziemy na bieżąco informować o postępie w wyjaśnianiu sprawy.

Zapewniamy, że w procesie produkcji wszystkich naszych wyrobów stosujemy rygorystyczne normy w zakresie prawa żywnościowego – zarówno krajowe, jak i określane przez prawodawstwo Unii Europejskiej – opracowane z myślą o niemowlętach i małych dzieciach.

Chętnie odpowiemy także na wszelkie Państwa dodatkowe pytania za pośrednictwem Centrum Informacji dla Rodziców, tel. 801 333 000. Zachęcamy również, by po aktualne informacje dotyczące oferowanych przez nas wyrobów i ich bezpieczeństwa sięgać na nasze oficjalne strony internetowe: www.nestle.pl; www.zdrowystartwprzyszlosc.pl; www.dziecko.nestle.pl.


Ekspert.Nestlé
---
Ekspert.Nestlé, udziela porad i odpowiada na pytania związane z produktami NESTLÉ, a także kwestiami dotyczącymi żywienia. Zapraszam do dyskusji.


(2013-01-29 10:47:52) cytuj
  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
adulka197
ktos chyba chcial nas w balona zrobic, dziwne jest to ze wokol kaszka jest wymieszana a szczur akurat na srodku. Mi to wyglada na dosypanie kaszki i nie wymieszanie jej....
(2013-02-01 12:58:57) cytuj
  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
ekspertnestle1
Zgodnie z naszymi uprzednimi deklaracjami, informujemy, że Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Kaliszu swoim protokołem z dnia 25/01/2013 potwierdził, że w warunkach stosowania zabezpieczeń oraz realizowanego reżimu technologicznego przez Zakład Produkcyjny Nestlé w Kaliszu wykluczona jest możliwość zanieczyszczenia produktu ciałami obcymi oraz powstanie zlepu w opakowaniu jednostkowym w procesie produkcji. Jednocześnie ustalono, że obiekt zgłoszony w ww. produkcie jest najprawdopodobniej grudką kaszki, która mogła powstać w wyniku kontaktu z wodą podczas przygotowywania wcześniejszych porcji z tego opakowania. Zgodnie z posiadaną przez nas informacją, przed dokonaniem odkrycia przygotowane zostały wcześniej 3 lub 4 porcje kaszki (opakowanie zawiera 5 porcji).

Informacja o rzekomym ciele obcym została upubliczniona w internecie pochopnie; władze sanitarne potwierdziły, iż informacja ta nie jest zgodna z prawdą. Nie mniej jednak wzbudziła ona nieuzasadnione obawy co do jakości i bezpieczeństwa naszych produktów, wartości, które są kluczowe dla Nestlé Polska. Bezpośredni kontakt konsumentki z firmą lub odpowiednimi władzami sanitarnymi, uchroniłby innych konsumentów i zainteresowanych rodziców przed niepotrzebnym stresem.

Bezpieczeństwo i jakość naszych produktów są dla nas sprawą najwyższej wagi. Dlatego też firma Nestlé Polska zastrzega sobie prawo do obrony swojej reputacji. W pełni rozumiemy zaniepokojenie wszystkich rodziców dotyczące bezpieczeństwa produktów, które skierowane są do naszych najmłodszych konsumentów i dlatego chętnie odpowiadamy na wszelkie Państwa pytania za pośrednictwem Centrum Informacji dla Rodziców, tel. 801 333 000. Zachęcamy również, by po aktualne informacje dotyczące oferowanych przez nas wyrobów i ich bezpieczeństwa sięgać na nasze oficjalne strony www: www.nestle.pl; www.zdrowystartwprzyszlosc.pl; www.nestle.pl/dziecko.

Ekspert.Nestlé
---
Ekspert.Nestlé, udziela porad i odpowiada na pytania związane z produktami NESTLÉ, a także kwestiami dotyczącymi żywienia. Zapraszam do dyskusji.

Podobne pytania