Jakie zajęcia mają wasze przedszkolaki w przedszkolu? Jaki jest plan dnia? finjenta |
2017-08-28 22:01
|
vote-up

Dobre pytanie

Słabe pytanie

Szczegóły
vote-down

U nas - robta co chceta a jak nie to na dwór wszyscy...

Oczywiście śpiewanie, wycieczki, eksperymenty etc. Żadnych planowych zajęć.

TAGI
Brak tagów, bądź pierwsza!

13

Odpowiedzi

(2017-08-28 23:24:26) cytuj
  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
evvka84
U nas tak samo. Synek przez caly rok umyl az raz zeby w przedszkolu. Teraz zmienia sie dyrektorka wiec mam nadzieje ze zrobi cos porzadnego z tym przedszkolem bo jest najgorsze w calym powiecie.
(2017-08-29 06:49:16) cytuj
  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
mimin
Evka zartujesz chyba... w zyciu dziecka bym do takiego przedszkola nie wyslala (chyba ze w miescie nie ma innego i musisz. U nas corka miala angielski, zumbe, rytmike, logopede to ze stalych. Ale co z tego jak 14 nauczycieli na rok, zle trajtowani, ma sie gdzies dzieci i rodzicow i ejdzenie syf. Teraz idziemy do nowego beda tance, angielski, logopeda, korektywa/gimnastyka
(2017-08-29 07:08:10) cytuj
  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
onomatopeja
Nic nie wiem. Poki co to wiem o lezakowaniu haha. No mnie ten program przekonuje haha xd
(2017-08-29 09:38:30) cytuj
  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
otoja666
Chodzi Ci o taki rozkład jak by lekcji tak?
(2017-08-29 10:01:55 - edytowano 2017-08-29 10:05:24) cytuj
  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
agawita
W naszym jest tak, to jest jedno z najlepszych przedszkoli w Krakowie, zajęło w rankingu 25 miejsce na kilkaset przedszkoli.

06.00 - 08.00 - schodzenie się dzieci, zabawy dowolne, inicjowane przez nauczyciela, i w małych zespołach aktywizujące dzieci we wszystkich płaszczyznach rozwojowych z wykorzystaniem materiałów dydaktycznych i zainteresowań, praca indywidualna, rozmowy indywidualne

08.00 - 13.00 - realizacja minimum podstawy programowej wychowania przedszkolnego
08.00 - 08.20 - zabawy ze śpiewem, gry dydaktyczne, zabawy ruchowe, zajęcia higieniczne, porządkowanie sali po zabawach
08.20 - 08.30 - czynności samoobsługowe, przygotowanie do śniadania
08.30 - 09.00 - spożywanie śniadania
09.00 - 10.00 - zajęcia wychowawczo - dydaktyczne organizowane przez nauczyciela, zabawy umuzykalniające plastyczne, ruchowe, umysłowe, konstrukcyjne, badawcze itp.
10.00 - 10.30 - zabawy orientacyjno - porządkowe, czynności higieniczne
10.30 - 11.30 - zabawy w sferze ruchu na powietrzu, spacery, wycieczki, samorzutne zabawy ruchowe organizowane przez dzieci w ogrodzie przedszkolnym z wykorzystaniem przyborów sportowych i przyrządów, tworzenie zabawowych sytuacji edukacyjnych w celu poszerzenia i zdobywania wiadomości, doświadczeń, doskonalenie i rozwijanie umiejętności oraz samorealizowanie się dzieci w różnych formach
11.30 - 12.00 - powrót do przedszkola, przygotowanie do obiadu, czynności samoobsługowe
12.00 - 12.30 - obiad
12.30 - 14.00 - leżakowanie /dzieci młodsze gr. I, ii/ Gr. Iii i iv odpoczynek, muzyka relaksacyjna, słuchanie bajek praca indywidualna, zajęcia organizowane przez nauczycieli, zabawy ruchowe, gry i zabawy dydaktyczne, zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, spacery wycieczki rekreacyjne lub edukacyjne
13.00 - 17.00 - zajęcia dodatkowe /j. Angielski, taniec towarzyski, kółko plastyczne, taneczno-muzyczne/
14.00 - 14.30 - ubieranie dzieci po leżakowaniu, porządkowanie sal po zabawach, czynności higieniczne, przygotowanie do podwieczorku
14.30 - 15.00 - podwieczorek
14.30 - 17.00 - samorzutne zabawy ruchowe organizowane przez dzieci w ogrodzie przedszkolnym z wykorzystaniem przyborów sportowych i przyrządów, tworzenie zabawowych sytuacji edukacyjnych w celu poszerzenia i zdobywania wiadomości, doświadczeń, doskonalenie i rozwijanie umiejętności oraz samorealizowanie się dzieci w różnych formach zabawy w kącikach zainteresowań, zabawy ruchowe, badawcze, tematyczne, zajęcia indywidualne w małych zespołach w sali lub w ogrodzie, zajęcia dodatkowe

ZAJĘCIA DODATKOWE BEZPŁATNE:

- j. angielski : "Ty i Ja You and Me" 2 x w tygodniu od 18 września 2017r. wszystkie dzieci

- taniec towarzyski: Szkoła Tańca As 1 x w tygodniu od 18 września 2017r.wszystkie dzieci

- religia - gr. IV za zgodą rodziców

- gimnastyka korekcyjna*

- formacja taneczno-muzyczna "Czerwone korale" - przesłuchania

- formacja plastyczna "W kolorowym świecie fantazji" - dzieci uzdolnione plastycznie

- formacja turystyczna "Klub globtrotera" - pasjonaci turystyki gr. IV

- formacja kulinarna "Mały kuchcik" - dzieci z gr. IV

* gimnastyka korekcyjna: dla dzieci ze wskazaniami na gimnastykę korekcyjną obowiązkowe zaświadczenie lekarskie ze wskazaną wadą postawy do dnia 30 września od lekarza specjalisty lub pierwszego kontaktu

Zajęcia edukacyjne, warsztaty, teatrzyki zgodnie z kalendarium na stronie www przedszkola - wszystkie dzieci.



(2017-08-29 11:15:35) cytuj
  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
roslina28
Bardzo podobny plan jak u Agawity, nie podoba mi sie wersja z róbta ci chceta ;)
(2017-08-29 11:44:52) cytuj
  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
jaemka
u nas też wg planu. Nie napisze dokładnie co i jak, bo nie pamiętam, ale zawsze ok 8 śniadanie, ok 11 zupa, ok 12 drugie danie, ok 15 podwieczorek. Od ok 8 do 10 malowanie, rysowanie, śpiewanie itd, ok 10 ćwiczenia lub wyjście na rynek/wycieczkę/do miasta, po obiedzie i po podwieczorku jak jest ładna pogoda to idą na podwórko (zamknięty plac zabaw). Zęby myją po śniadaniu i po obiedzie. Raz w miesiącu maja "małego kucharza" i albo wychodzą na kulki,albo mają, albo "wycieczkę" np do biblioteki, apteki itd, albo przyjeżdża teatrzyk.
Dużo tego wszystkiego i wiadomo, że nie jest to wykonywane z dokładnością co do minuty i plan w ciągu dnia ulega zmianie, ale ogólny zarys jest
(2017-08-29 11:49:35) cytuj
  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
kasia1426
W naszym jest tak, to jest jedno z najlepszych przedszkoli w Krakowie, zajęło w rankingu 25 miejsce na kilkaset przedszkoli.

06.00 - 08.00 - schodzenie się dzieci, zabawy dowolne, inicjowane przez nauczyciela, i w małych zespołach aktywizujące dzieci we wszystkich płaszczyznach rozwojowych z wykorzystaniem materiałów dydaktycznych i zainteresowań, praca indywidualna, rozmowy indywidualne

08.00 - 13.00 - realizacja minimum podstawy programowej wychowania przedszkolnego
08.00 - 08.20 - zabawy ze śpiewem, gry dydaktyczne, zabawy ruchowe, zajęcia higieniczne, porządkowanie sali po zabawach
08.20 - 08.30 - czynności samoobsługowe, przygotowanie do śniadania
08.30 - 09.00 - spożywanie śniadania
09.00 - 10.00 - zajęcia wychowawczo - dydaktyczne organizowane przez nauczyciela, zabawy umuzykalniające plastyczne, ruchowe, umysłowe, konstrukcyjne, badawcze itp.
10.00 - 10.30 - zabawy orientacyjno - porządkowe, czynności higieniczne
10.30 - 11.30 - zabawy w sferze ruchu na powietrzu, spacery, wycieczki, samorzutne zabawy ruchowe organizowane przez dzieci w ogrodzie przedszkolnym z wykorzystaniem przyborów sportowych i przyrządów, tworzenie zabawowych sytuacji edukacyjnych w celu poszerzenia i zdobywania wiadomości, doświadczeń, doskonalenie i rozwijanie umiejętności oraz samorealizowanie się dzieci w różnych formach
11.30 - 12.00 - powrót do przedszkola, przygotowanie do obiadu, czynności samoobsługowe
12.00 - 12.30 - obiad
12.30 - 14.00 - leżakowanie /dzieci młodsze gr. I, ii/ Gr. Iii i iv odpoczynek, muzyka relaksacyjna, słuchanie bajek praca indywidualna, zajęcia organizowane przez nauczycieli, zabawy ruchowe, gry i zabawy dydaktyczne, zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, spacery wycieczki rekreacyjne lub edukacyjne
13.00 - 17.00 - zajęcia dodatkowe /j. Angielski, taniec towarzyski, kółko plastyczne, taneczno-muzyczne/
14.00 - 14.30 - ubieranie dzieci po leżakowaniu, porządkowanie sal po zabawach, czynności higieniczne, przygotowanie do podwieczorku
14.30 - 15.00 - podwieczorek
14.30 - 17.00 - samorzutne zabawy ruchowe organizowane przez dzieci w ogrodzie przedszkolnym z wykorzystaniem przyborów sportowych i przyrządów, tworzenie zabawowych sytuacji edukacyjnych w celu poszerzenia i zdobywania wiadomości, doświadczeń, doskonalenie i rozwijanie umiejętności oraz samorealizowanie się dzieci w różnych formach zabawy w kącikach zainteresowań, zabawy ruchowe, badawcze, tematyczne, zajęcia indywidualne w małych zespołach w sali lub w ogrodzie, zajęcia dodatkowe

ZAJĘCIA DODATKOWE BEZPŁATNE:

- j. angielski : "Ty i Ja You and Me" 2 x w tygodniu od 18 września 2017r. wszystkie dzieci

- taniec towarzyski: Szkoła Tańca As 1 x w tygodniu od 18 września 2017r.wszystkie dzieci

- religia - gr. IV za zgodą rodziców

- gimnastyka korekcyjna*

- formacja taneczno-muzyczna "Czerwone korale" - przesłuchania

- formacja plastyczna "W kolorowym świecie fantazji" - dzieci uzdolnione plastycznie

- formacja turystyczna "Klub globtrotera" - pasjonaci turystyki gr. IV

- formacja kulinarna "Mały kuchcik" - dzieci z gr. IV

* gimnastyka korekcyjna: dla dzieci ze wskazaniami na gimnastykę korekcyjną obowiązkowe zaświadczenie lekarskie ze wskazaną wadą postawy do dnia 30 września od lekarza specjalisty lub pierwszego kontaktu

Zajęcia edukacyjne, warsztaty, teatrzyki zgodnie z kalendarium na stronie www przedszkola - wszystkie dzieci.



U nas też taki rozkład dnia :)
A reszty na temat zajęć dowiem się w trakcie ;)
Hania może trafi do starszej grupy i wtedy się okaże ;)
(2017-08-29 12:42:40) cytuj
  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
finjenta
Chodzi Ci o taki rozkład jak by lekcji tak?
Tak. Czy u was jest coś takiego?
(2017-08-29 12:47:36) cytuj
  • żądna wiedzy
  • pomocna
  • aktywistka
  • blogerka
  • dokumentalistka
  • doświadczona
finjenta
Bardzo podobny plan jak u Agawity, nie podoba mi sie wersja z róbta ci chceta ;)
Roślina. U nas nie powinno się narzucać dziecku zajęć, samo powinno zainicjować chęć do czegoś a opiekun będąc w pobliżu musi towarzyszyć i brać udział. Ss wucieczki, atrakcje, wyjazdy ale jako takich ramowych zajęć jak u agawity niema. Dziecko samo decyduje co chce robić. Chce wlazic ba drzewo - niech wyłazi, za chwilę chce rysować- niech rysuje. Co kraj to obyczaj:)

Podobne pytania