skoro ustalenia byly inne to nie, mogl wyslac paczke zwykla ze sprawdzeniem zawartosci
Kupił gość od nas sprezarkę do klimatyzacji do auta. Nie dopytal o dokladne szczegóły. Wysłaliśmy w cenie 136zł + 26zł (kw) Wczoraj gościu dzwonił, że nie pasują mu wymiary rurek. Ok. P. mu powiedział, żeby wsadzil w paczkę wraz z danymi do zwrotu, i wysłal najtansza przesyłką i jezeli to faktycznie będzie nasza spręzarka to odeślemy mu pieniądze na dane konto. Dzisiaj przyszedł sms ze gosc nadał do nas paczkę pobraniową, za 159zł!!!!!! To co, może jeszcze za jego błędy mamy doplacac?
Co byś zrobiła w takiej sytuacji? Ja w domu powiedziałam, żeby nikt tej paczki nie odbierał, bo gośc mial wyraznie powiedziane, że zwrot nastapi jak rozpakujemy paczkę i okaze się, że to nasza wysyłka. A druga rzecz taka, że jak ją nadawaliśmy to wazyla 6,67 a 7,73. Ok mógl gościu ją inaczej zapakować, ale żeby ponad 1kg różnicy??
Odpowiedzi
1. Odebrałabyś przesyłkę. |
2. Nie odebrałabyś. |
Komentarze
Wyświetlono: 1 - 4 z 4.
No wlasnie otoja sęk w tym, że mu się poszło na rękę, bo wcale nie mieliśmy takie obowiązku, bo nie jesteśmy firmą, osoby prywatne nie muszą przyjmować zwrotu. A on jeszcze takie rzeczy, a moze cegly napchał... ehh.